fredag 13 januari 2012

Tomorrow is my daY

Imorgon är det min födelsedag. Jag älskar att fylla år, det är så härligt! Ikväll har mamma och pappa och min systerson varit här och ätit tårta, syrran kom förbi med en kompis en stund också.

Men imorgon kommer dom tillbaka. Diego jobbar hela dagen så dom kommer och håller mig sällskap medan han är borta, man vill ju inte vara själv på sin födelsedag heller. Så jag ska bjuda på chilenska sopaipillas con pebre (ett friterat bröd med en super god salsa) Ska bli smarrigt.

Sen på kvällen kommer ett gäng härliga vänner över för att dricka lite gott och ha det trevligt. Vi får se vart kvällen tar oss.








Tröja H&M (present från mina tjejer på min förra födelsedagI

Halsband Weekday

xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...