onsdag 4 januari 2012

KlicK






De här snyggingarna har jag precis klickat hem från Nelly.
Hade en gammal kupong på 100 kr som låg och skräpade så jag tyckte att jag kunde få ge mig själv en liten tidig födelsedags present (fyller år om en och en halv vecka).
Jag kände att det var dags att köpa ett par klassiska svarta, stadiga pumps. Dessa passar såväl till våren som till sommaren och hösten. Jag kommer att börja använda dom direkt eftersom vintern sviker i år. Älskar att dom är så enkla men ändå så sjukt snygga. Det fanns bara 37:or kvar, vilket är väldigt ovanligt eftersom det är den "vanligaste" storleken, but I guess it was meant to be! Jag hoppas bara att de är så snygga som de är på bilden, för sist jag köpte skor på Nelly så blev jag jätte besviken och skickade tillbaka dem efter att bara ha öppnat lådan. Så hoppas hoppas att de här är som jag vill att de ska vara!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...