torsdag 12 januari 2012

Chez SimonE

På agendan idag har det varit träning och fika med Mathilda! Det var ju ändå min första dag efter att jag lämnat in uppsatsen. Så vi smet in på en ny second hand butik, som hade underbara saker. Vackra kläder, väskor, skor och skärp. Det liknade en stor samling. De hade bland annat en underbar vintage Chanel klänning i guld. Tog dock ingen bild, tänkte inte på det eftersom jag bara hade min iPhone med mig.

Jag tycker i och för sig om att gå runt på butiker som Myrorna och Helping hand där man måste kämpa lite för att hitta de riktigta guldklimparna. Så blir man så nöjd när man hittar det där underbara plagget och när det är sådär härligt billigt.

På Chez Simone var det lite dyrare, men de hade en hel del exklusiva märken, och super fina kläder!












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...