fredag 6 januari 2012

MovienighT

Jag har suttit "instängd" i lägenheten i några dagar med min uppsats, i förd mjukisar, oversized stickad tröja och en knut på huvudet. Jag vill påpeka att uppsatsskrivande innefattar mycket slita i håret och gnugga ansiktet, ingen tid för att plocka ögonbryn eller borsta hår. Så idag när jag ställde mig vid spegeln, efter att ha bestämt mig för att ta en paus från uppsatsen en dag, var det som att jag fick på mig glasögon...Ingen vacker syn! Så Diego föreslog att vi skulle ta en biokväll, vilket gjorde susen. Jag fick sminka mig, ha kjol och lite klackar. Sweet. Nu kan jag med "gott samvete" återgå till mjukisarna och uppsatsen imogron. Det är intressant hur man mår så mycket bättre av att få vara lite fräsch och fin.














Tröja JC

Skinn kjol Gina Tricot

Halsband Weekday

xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...