söndag 12 augusti 2012

/ Bye Bye OS /

Så var OS över. Depp! Det har varit så mysigt att varje dag bara ha tv:n på och se alla fantastiska atleter göra det de är bäst på. Det har varit ett grymt OS för hela världen, med många fina stunder. Härligt är dessutom att Sverige kommer hem med hela 8 medaljer, så bra kämpat av vår lilla nation.

Men det är inte bara OS som är över, utan även mina tre dagars ledighet. Swisch sa det och slut var det på vilan. Imorgon börjar jag klockan 7 på morgonen vilket innebär att jag egentligen borde ligga och sova nu. Men jag jobbar bara till 12 så jag får väl vara lite trött.
På eftermiddagen sticker jag till Solna för att få en behandling av min kiropraktor-pojkvän på hans skolas klinik, efter det sticker vi in till Sthlm för en middag med hans syster och hennes kille.
Jag hoppas på att hinna förbi Zara en snabbis, men tror dock inte att jag kommer lyckas... men hoppas hoppas!

Nöjd hos mamma och pappa idag


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...