onsdag 15 februari 2012

FantastiC

Den här tjejen är en av USA's största modebloggerskor and I looooove her! Hennes stil är superb och hela hon är bara super cool. Det var ett tag sen jag kollade in hennes blogg, men nu när jag klickade in idag såg jag hennes nya hår. Det är ju inne nu att ha antingen mörkare eller ljusare toppar, och jag måste säga att det här är bland det snyggaste jag sett. Jag vill oxå!! Dock skulle jag inte våga gå till vem som helst för att få det fixat. Jag har lite svårt att lita på frisörer (sorry) men om en sån här färgning inte blir rätt blir den fel fel fel, vilket jag är livärdd för. Men ska typ höra runt lite med frisörer jag känner och se var på svårighetskalan det ligger att göra en sån här färgning... om det inte är allt för svårt så tror jag att jag kör.... hoppas hoppas.

Nu ska jag baka en kaka och låssas som att jag oxå är snygg i håret...




xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...