söndag 20 mars 2011

Produktiv söndag

Söndag brukar vara lata dagar, men idag kan jag stolt säga att jag legat i.
Började dagen med att städa igenom lägenheten och damsuga, diskningen dock lämnade jag åt min sambo.
Sedan åke jag till Stabby för en joggingtur med min fina Mathilda. Vi ligger just nu i hårdträning inför Vårruset den 26 maj. Jag klarade ganska lätt av mina 2,6 km och känner mig nöjd med tanke på att jag inte tränat på några månader. Jag hoppas snart att jag kommer igång på riktigt.
På vägen hem handlade jag lite supplies, däribland godis, dumt men välförtjänt efter en springtur.
Jag kan ju tillägga att allt detta hände innan kl 13... så ja, jag är nöjd eftersom det är väldigt olikt mig att vara produktiv på förmiddagar.
Resten av dagen har jag ägnat åt att plugga, göra mindmaps och försöka strukturera upp mitt plugg. Det har gått, men det har gått långsamt. Imorgon sticker jag till Carolina och pluggar ihjäl mig.

Jag och Mathilda på vår 25+25 årsfest

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...