tisdag 22 februari 2011

Let's go for a walk

Visserligen är jag trött på vintern och längtar tills våren kommer. Vill höra fåglar kvittra, vill slippa frysa om fingrarna när jag ska ta upp mobilen, vill ha tunna sjalar och skinnjacka. Längtar!
Men det är svårt att slå en frisk promenad när vädret är som det varit de senaste dagarna. Idag promenerade jag till min föreläsning, men en ny playlist på min Spotify och solen i ögonen. Uppsala är inte så pjåkigt i alla fall...

Så jag kunde ju inte hålla mig från en eftermiddagspromenad och lyckades se solnedgången över stan. Vilken tur har jag liksom. Redo med min härligt playlist, som är perfekt för raska promenader, begav jag mig ut, redo, med träningsskor, träningskläder och allt. Efter ca 10 minuter försvann min mottagning på mobilen och min nya playlist dog... så promenaden blev utan musik. Men som tur var har jag hittat en så bra promenadslinga så det gjorde inte så mycket. Dock fick jag lära mig när jag kom hem att man faktiskt kan ha offline playlists. Thank you Spotify!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...