tisdag 25 maj 2010

shop online

Jag har heeelt missat datumet för Fashion Against AIDS för H&M. Är såå arg. Det fanns en jätte fin klänning som jag har gått och drömt om i flera månader... men nu är den slut. Jag är så himla lessen. Men jag fick i alla fall tag på en söt sommar klänning/linne.
Jag köpte även en bikini, som inte tillhör Fashion Against AIDS kollektionen. Nu hoppas jag bara på att de passar. Men måste vänta till i slutet av juni..


Men inte mycket till tröst. Dessutom skulle jag beställa lite andra grejer på deras hemsida idag, men allt var ju slut. Jag fick hem katalogen i slutet av förra veckan och spanade då in en kjol och en klänning som jag skulle köpa... idag... "varan är slut". SUCK! Jag tar tillbaka det där med älskade H&M för just nu är dom skit H&M!
(Märk att jag ändå handlar av dem... svag som jag är)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...